5.02.2012

7 Questions #9

SeeeeeeeeeeeeeeeVeeeeeeeen Questions!

Here is my funny photo:
This is one of my BFF's Sierra and I. Oh this night... This is the night where I learned it's a good thing I don't gamble. We were at a place called "Pirate Island" (hence the bandanna and balloon swords) both addicted to this game (yes, it's an arcade... not even a casino) and could NOT stop playing. I was chugging Dr. Pepper like nobody's business, there was a bit of crazy giggling, and flirting with the boy who worked there so he would keep giving us free tokens. (no, I wasn't the one who did the flirting. I stink at flirting.)

a few months later we were reunited with our favorite game... It was just as wonderful.

1. What is your favorite day of the week and why?
SUNDAY SUNDAY SUNDAY!!
Ok, said in a much more respectful manner- Sunday. It is the day of rest, filled with great food, family, games, and of course- church. :)

2. If you decided to change your name, what would you change it to?
Such a tough one... I have a lot of names I love... Um, I really like the name Fallon. It also means "in charge" (just looked it up) which is what I like to be... haha!

3. What is one product you use (it can be for anything) that you feel is a miracle worker?
Oh my goodness this product is amazing! It's Dermalogica's Concealing Spot Treatment. It's not so good for the concealing factor (it's a real orangey color) but for the healing factor! I've been having THE worst breakout of my life (and that is NOT an exaggeration) and this stuff has been saving me. It has sulfur in it which is really good for excessive oil.

4. High heels, flats, sneakers, or boots?
Boots. :) I have a pair of booties that I wear...mmmm... pretty much every day.

5. You see your favorite celebrity (it can be any kid of celebrity- movie star, singer, writer, political leader, blogger) walking down the street, what do you do?
I don't care too much about regular celebrities. But if it were a blogger celebrity (Teaka, Elizabeth, Kendi, Naomi, and Nat just to name a few.) I would be the annoying fan that ran up to them, told them how much I love their blog, told them I was a blogger too in hopes that they'd check it out, and ask if I could take a picture with them. Yup. I'd be one of THOSE fans.

6. If you could pick one item to never have to pay for again, what would it be?
Gas. To be able to roadtrip for free? Awesooooooooome!

7. what was your favorite tv show or movie growing up?
Anything Disney. I LOVED Lady and the Tramp which is why (to this day) I have always wanted a cocker spaniel (or a cocker spaniel mix). One day... one day.

Can't wait to read your answers!





25 comments:

Ruthie Hart said...

that first picture is hysterical!!!!! reminds me of the good ole days when I was young and the sole purpose in life was to collect tickets at game places haha

MeghanSara said...

YEAH Lady and the Tramp! I still get misty when I think of the end, when he gets his collar... *weep weep*!

LolitaRose said...

LOL I love the arcade pictures!! Lemme tell ya - some of those electronic gambling machines can be quite addicting (luckily I've only ever gone to a casino with ten bucks haha). & I love lady and the tramp too :)

steph kelly said...

oh i definitely agree with #6! if i didn't have to pay for gas, i would go on a little roadtrip every weekend!

i love(d) everything disney too. beauty and the beast was my absolute favorite until the lion king came out. so good.

thecoffeehouse said...

i can't believe you didn't say tiffany for #2. or sherman. that would have been pretty awesome. and the flirting thing ... i can totally picture you flirting. i think you're lying about that one. ;)

Rolled Up Pretty said...

Ha LOVE all your tickets, you look like you won the jackpot! I can't wait for FRIDAY!!! YAYAYAYAY, Friday, Friday, Friday! HA! I wish we didn't have to pay for dumb gas either... BOO! :)

Amanda said...

I like that you said you were chugging Dr. Pepper! Haha! Great answers. I like Sundays too.

Tiny and True said...

I'm definitely obsessive and competitive about arcade games, haha, and that means I don't get to play them very often!

Ashley said...

haha! Whenever I take my kids to Chuck E. Cheese I am always the one who is freaking out about getting the most tickets.:)

lori said...

will you tell me where i can get that blemish treatment? my face needs all the help it can get right now.

Elle said...

I'll have to look into that product! Where can you find it? I'm sure I could Google it too :)

Andrea D said...

I love your name! Your name would be up there on the list of names I'd change to!
And free gas would make my life. I would have so much extra money to spend on ice cream and clothes! :P

Courtney @ Violet Hill Boutique said...

I LOVE going to places like nickel cade and playing games and winning tickets!!! That's always the best!!

kailyn marie said...

DISNEY. yes. I like 3/5 I listed are Disney Channel Original Movies. Hahaha they really were the best ever!! :)

p.s. I'm loooooooving that pic, haha

The Adventurer said...

I got a bottle of that Dermatoliga miracle working awkward orange gel stuff in my Birchbox a few months ago. I basically felt like I had hit the JACKPOT. Winner winner winner!


In other news... have you considered become a real pirate? You can totally pull off the bandanna!

Emily Hope said...

Yes! Free gas would be amazing. My second answer to the questions would be Airfare. So I can fly around the world.

Cara said...

Oh my goooosh I love those pictures and how excited you look. SO MUCH FUN! Arcades seriously rock.

Courtney @ Violet Hill Boutique said...

I love places like nickelcade and pirateland where you win tickets and prizes!

Cinthya said...

I have to try that Dermalogica stuff. Good one on the gas. That would sure make it easy to do a lot of things. Does anyone ever win those contests where they give away gas for a full year? I'm sure it's a hoax. LOL.

ShyScout said...

Haha. The photos are cracking me up. I used to love arcade games. How fun! I think unlimited gas money would be awesome too. I also want to meet those bloggers! I would probably be too nervous to say hello though :]

Ashley {hudson's happenings} said...

Oh my gosh. I love me some arcade fun. ;) Y'all are too cute. I used to be OBSESSED with that game that pushes the quarters to the edge and they fall and you win...omg who know how many quarters I've wasted on those machines.

I LOVE LOVE LOVE the name Fallon. I thought about it for a baby name. ;)

Fun questions and answers lady. xoxo

Ashley {hudson's happenings} said...

Oh my gosh. I love me some arcade fun. ;) Y'all are too cute. I used to be OBSESSED with that game that pushes the quarters to the edge and they fall and you win...omg who know how many quarters I've wasted on those machines.

I LOVE LOVE LOVE the name Fallon. I thought about it for a baby name. ;)

Fun questions and answers lady. xoxo

Anita said...

Lovely blog.
http://xtheperfectmess.blogspot.com.au

Katie said...

totally stoked I finally did one of these. I'm gonna try that Dermalagica's stuff .. sounds like a dream come true :)

Haylee said...

Pirate island!! Best place ever. How on earth did you guys get that many tickets though? I need. to. know. your secrets.
I love this 7 questions idea you've got going on. I am going to be sure and participate!