6.01.2011

Catching Up With Instagram

Here are some recent photo's from my Instagram (which I Looooooooove btw)...
Photobucket

The first was a beautiful sunset that I saw while driving. I'm one of those dangerous drivers that takes pictures while driving or swerves off the road to capture a moment. Haha! The second are the socks I wore today. I love crazy socks. Why not wear happy socks, right?? The third is a BEAUTIFUL card my Sister sent me! It's a keeper. Fourth is a picture of some cookies my mom received for her birthday from her Visiting Teachers. I couldn't resist snapping a picture before someone snatched up the cookies. haha! And the last is a bowl of cherries that I had for breakfast. Mmmm. :) I had some after dinner tonight as well. I love summer fruit!

P.S. If you have Instagram, I'd love to be friends. I kept all of my photos private until recently, but now I only have one friend... (thanks Sarah!) hahaha! My username is gentrilee (what else?).

18 comments:

tuesdays at nordic landing said...

I've heard so much about instagram and I always love looking at the pics posted there. One of these days I'll have to hit it up. It sounds like such a fun invention!

Megan and Justin said...

AMAZING pictures-love them! following..now!

Nevena Drazic said...

oh wow, thats an amazing picture! im going to follow you on instgram, mine is: nevenaaa
xx

JelenaDoll ~ said...

Oh nice photos! Ill be your friend, hopefully i will find you on there. =]

Shelby said...

i love instagram!!! your photos are so cute, i love the cherries and happy socks. i can't remember what my name is on there, but when i figure it out i'll let you know so we can be friends. i just got a new phone and have to set everything back up! <3shelby

www.makemesparkly.blogspot.com

Sara Shoemaker said...

Can someone please clue me in on what Instagram is?? It sounds wonderful. :)

Ashley Sloan said...

I am following you! My name is ashleysloan7 incase you didn't realize it was me haha.

Ashley Sloan

I am Megan said...

Such pretty pictures. I love the effect. It's sorta like lomography, isn't it?

Pia said...

I love your socks!! So cute!
I really wish I had instagram, but it's not available for Blackberry. Sad face.

Jazzy E (hivenn) said...

so pretty. x hivenn

amy b.s. said...

that photo of the cherries is super cute.

patience said...

i have instagram and would love to be friends but i'm not sure i could figure out how to go about setting that up....lol

Sara Shoemaker said...

dang I don't have an iPhone!! I have a droid phone, but I know android has very similar apps so I'll have to try it out!

House of Shoes

Miss Celeste said...

i've never heard of instagram...what is it?

and i LOVE cherries...i need to go out and splurge on some...haha ooo or raspberries

AlphabetSoup Style

maggeygrace said...

Hahha. I am so glad there are more photographers behind the wheel like myself ;) Or maybe I don't, because the roads are probably dangerous now. Hehe! Cute pictures. I want an iphone just so I can instagram. Sigh.

Monica Whitney said...

I love those phone socks! And those cherries look so delightful.

Ask the Duplex

Shalyn said...

Man, I need an iphone! I love the one with the crazy socks- crazy toe socks happen to be my favorite thing:-)

Victoria said...

Love the pics !!!